Service της wind ; Απλά ανύπαρκτο

για να προσελκύσουν πελάτες αλλά μετά τι γίνεται;
Σήμερα κλείνω ακριβώς 8 ημέρες χωρίς ίντερνετ , με την τεχνική βοήθεια ακόμα να έρχεται.
Ήμουν 4 χρόνια σε άλλη εταιρία, χωρίς κανένα παράπονο, αλλά το κόστος ήταν υπερβολικό για τα σημερινά δεδομένα. Παρόμοιο σχεδόν πακέτο προσέφερε και η wind με τα μισά όμως χρήματα και αποφάσισα να αλλάξω πάροχο.
Εξυπηρετικότατοι οι πωλητές στο κατάστημα, με βοήθησαν με κάθε τρόπο να ξεπεράσω τα γραφειοκρατικά προβλήματα , αλλαγής εταιρίας σε χρόνο ρεκόρ, και μέσα σε λίγες ημέρες μου ήρθε μήνυμα πως η νέα μου υπηρεσία(ίδια με την παλιά) ενεργοποιήθηκε. Συνέδεσα το τηλέφωνο και δούλευε μια χαρά, όχι όμως και το παλιό μου modem γιαυτo συνέδεσα το νέο που μου έστειλε η wind. Νεκρό! Το μόνο φωτάκι που άναβε ήταν το power . Υπέθεσα πως είχε κάποια βλάβη και συνέδεσα άλλο modem από τον γείτονα που είχε και εκείνος την ίδια σύνδεση. Το λαμπάκι του adsl δεν μας έκανε όμως την χάρη να ανάψει.
Τηλεφωνώ στην γραμμή βλαβών της wind τους λέω το πρόβλημα και μου λένε πως θα το δουν. Όλα αυτά πριν 8 ημέρες.
Πράγματι την επόμενη με παίρνουν τηλέφωνο από το συνεργείο βλαβών της Κομοτηνής και μου λένε ότι σε 10 λεπτά θα δουν το πρόβλημα μου.
Δεν ξέρω τι είδαν και τι όχι, εγώ πάντως δεν τους είδα να εμφανίζονται πουθενά.
Τους αφήνω άλλη μια μέρα περιθώριο. Και την μεθεπόμενη πάω στο κατάστημα που αγόρασα την σύνδεση. Ξανά εξυπηρετικότατοι οι άνθρωποι. Τηλεφώνησαν και στα κεντρικά και στο τοπικό συνεργείο, το οποίο και απάντησε να πάω στο γραφείο γιατί θα περάσουν από εκεί σε μισή ώρα το πολύ. Πέρασε μισή εβδομάδα και ακόμα να φανούν. Λέτε να εννοούσαν μισό μήνα;
Απλά απαράδεκτοι!
Ευτυχώς που υπάρχει και ο γείτονας που μου δίνει ίντερνετ…για να ενημερώνω την ιστοσελίδα και να σας γράφω κανένα άρθρο.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Εγγραφείτε στο Newsletter μας